Όπως αναφέρει σημερινή ανακοίνωση του υπουργείου, κατόπιν καταγγελιών που υπεβλήθησαν στη Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, τις οποίες εν συνεχεία ο γενικός γραμματέας, Αντώνης Παπαδεράκης διαβίβασε στην Επιτροπή Προστασίας Ανηλίκων, σχετικά με καταναλωτικά προϊόντα που απευθύνονταν σε ανήλικους, ο υπουργός Δημήτρης Παπαδημητρίου στη βάση γνωμοδότησης της Επιτροπής, υπέγραψε σχετική απόφαση σύμφωνα με την οποία:
- Δεν θα περιλαμβάνονται προϊόντα, όπως το σακίδιο πλάτης με απεικόνιση γλειφιτζουριού και επιγραφή «Lick it slowly» και άλλα παρόμοια, σε καταστήματα παιχνιδιών, σε παιδικά τμήματα καταστημάτων και σε έντυπα/ φυλλάδια/ e-shops, που απευθύνονται σε ανήλικους καταναλωτές και ιδίως σε παιδιά κάτω των 14 ετών.
Το σκεπτικό της γνωμοδότησης της Επιτροπής, αναφέρει ότι προϊόντα που με εικονικές αναπαραστάσεις εκπέμπουν εμμέσως ή ευθέως μηνύματα με σεξουαλικό περιεχόμενο, στο πλαίσιο εμπορικής πρακτικής και όχι ως αποτέλεσμα ενός μελετημένου και σωστά διαρθρωμένου προγράμματος σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στο πλαίσιο της εκπαίδευσης ή της οικογένειας, μπορεί να λειτουργήσουν αρνητικά προς το παιδί εξοικειώνοντάς το, μεταξύ άλλων, με σεξιστικά πρότυπα.
τι είναι οι ρυθμιζόμενες χρεώσεις της δεη
ραμος σερχιο
- Δεν θα επιτρέπεται η εμπορική προβολή προϊόντων, όπως οι άσεμνες αποκριάτικες στολές που παρουσιάζονται ως παιδικές, σε ιστοσελίδες ή/και καταστήματα, προκειμένου να μην στρεβλώνεται η εικόνα της παιδικότητας και να μην αλλοιώνονται τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της ηλικίας αυτής, παραβιάζοντας την ομαλή ψυχολογική τους ανάπτυξη.
κολιε μαμα φθηνα
- Δεν θα επιτρέπεται η εμπορική προβολή προϊόντων, όπως η παιδική στολή που αναπαριστά τον Χίτλερ, με το αιτιολογικό ότι η διάθεση τέτοιων στολών παραπέμπει σε στάσεις και χειρονομίες άμεσα συνδεδεμένες με εγκλήματα μίσους, όπως ο ναζιστικός χαιρετισμός.
Υπενθυμίζεται ότι η Επιτροπή Προστασίας Ανηλίκων αποτελεί βάσει του άρθρου 7α του ν. 2251/1994, διεπιστημονικό συμβουλευτικό όργανο της Πολιτείας σε θέματα προστασίας της ψυχικής υγείας των παιδιών από εμπορικές πρακτικές και καταναλωτικά προϊόντα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου